طنین عاشقان ولایت

گروه سرود عاشقـان ولایـت یزد

طنین عاشقان ولایت

گروه سرود عاشقـان ولایـت یزد

طنین عاشقان ولایت

جایی برای ثبت تجربیات، خاطرات، دلنوشته ها، تصاویر ناب و خلاصه هر آنچه از لحظات حضور عاشقانه خود در خانه ی عاشقان ولایت مشاهده کردیم.
#تا_آسمان_راهی_نیست...

نویسندگان
پنجشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۷، ۱۱:۰۱ ق.ظ

📃نگاهی به صفحه خاطرات... (اجرای زنده)

به نام خدا

امروز چهارشنبه ۲۷\۴\۱۳۹۷برای اجرای زنده مهمی که در شبکه تهران وشبکه تابان پخش میشود در ساعت ۱۹:۰۰ در دفتر گروه سرود عاشقان ولایت حاضر شدیم.

وقتی همه بچه ها حاضر شدند، طه متصدی مربی بخش سرود،تمرین را شروع کرد.بعد از تمرین سرود،بچه ها رفتند تا مو هایشان را برای اجرا درست کنند.همین که کار بچه ها تمام شد،ماشین هم اومد و بچه ها سوار ماشین شدند تا به پارک علم و فناوری بروند. در وقت نماز در یک مسجد نماز را بر پا کردیم.بعد از نماز به پارک علم و فناوری رفتیم.ما اولین آیتم بودیم.وقتی روی استیج رفتیم سرود مدد یا فاطمه(س)  اجرا کردیم.بعد دومین اجرایمان زیر سایه خورشید بود.به نقل از کارگردان این برنامه:شما بچه ها آبروی یزد را جلوی چشمان هزاران بیننده شبکه پنج خریدید.تنها گروهی که در قالب گروه سرود در این برنامه شرکت کرده و خواهد کرد و فقط گروه سرود عاشقان ولایت هست.وقتی رسیدیم ،رفتیم و در جلسات هفتگی شرکت کردیم. بعد هم رفتیم خونه فردا صبح هم ما باید در دفتر باشیم تا به اجرای امامزاده جعفر(ع)  بریم.


⛅تا آسمان راهی نیست... 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">